Skap oppmerksomhet rundt en tjeneste eller et produkt
Bushido Kampsportsenter
I tillegg til tilbud innen selvforsvar og kampsport har Bushido utleie av sumodrakter til for eksempel utdrikningslag og andre arrangementer. Det gøyale tilbudet var det ikke mange som visste om, og derfor ville de promotere sumodraktene.
“Vi er avhengig av filmene Akasuki har laget til oss. De har rett og slett blitt vår hovedselger. Vi bruker videoene aktivt på Facebook og seminarer samt at de står lett tilgjengelig på nettsiden. På sosiale medier opplever vi opp til 700% bedre resultater med video enn noe annet vi har prøvd.”
Behov
Bushido Kampsportsenter ville få flere kunder til utleie av sumodraktene.
Løsning
Løsningen vi gikk for var en reklamefilm som forteller raskt og enkelt om dette konkrete tilbudet. Siden Bushido har mange spreke utøvere brukte vi det til vår fordel ved å lage et lite stunt.
Resultat
Resultatet ble en humoristisk og kort video som gir seerne et positivt inntrykk av sumodrakten og Bushido. Det er en video som fanger oppmerksomhet og den har et tydelig “rett på sak” – budskap. Den er også underholdende. Derfor egner den seg veldig godt i sosiale medier der oppmerksomheten ofte er delt og tålmodigheten til seeren er begrenset.
Hvilken tjeneste eller produkt kunne du tenkt deg å selge mer av?
La oss se om video kan hjelpe deg med det! Ta kontakt for en gratis og uforpliktende prat.