Tenk nytt om kvartalsrapporten

Nå ut på en ny måte - og til flere - ved å presentere det du er stolt over fra kvartalet med en video.

Tenk nytt om kvartalsrapporten

Kvartalsrapportering kan ofte oppleves som talltunge og tekniske prosesser. Men hva om du kunne forvandle disse rapportene til engasjerende og lettfattelige videoer som formidler selskapets resultater og planer på en visuell og effektiv måte?

I år har vi samarbeidet med Scana ASA i forbindelse med kvartalsrapportene deres for Q1 og Q2. Den første filmen kan du se øverst på denne siden.

Gjør kvartalsrapporten mer interessant med en video!

Bruk av video kan gi mange fordeler

Den viktigste informasjonen blir formidlet i løpet av noen få minutter. Dette gir investorer, kunder og ansatte raskt innsikt i selskapets prestasjoner og planer for fremtiden. De som ikke har tålmodighet eller tid til å se en times lang presentasjon, kan likevel få med seg det sentrale budskapet dere vil nå ut med.

En god video er lett å dele i sosiale medier, i meldinger, mail, på nettsider og så videre. På den måten får den et lengre liv og kan nå de som vanligvis ikke ville fått med seg kvartalsrapporten eller kanskje ikke har hørt om selskapet enda.

Videoen gir god merkevarebygging, og kan la seeren bli kjent med selskapet og menneskene bak på en ny måte.

Video imponerer og sier mye mer enn bare ord kan

Hvordan kan din bedrift dra nytte av kvartalsfilm?

Hvis du ønsker å ta kvartalsrapporteringen til et nytt nivå, er video et kraftig verktøy for å engasjere og informere. Ta kontakt med oss i Akasuki Videoproduksjon, så hjelper vi deg med å lage en skreddersydd rapportvideo som gjenspeiler din bedrifts verdier og mål.

Relaterte innlegg

Gira på å lære mer? Sjekk ut noen av disse!

Spørsmål og svar om videoproduksjon

Her finner du en samling av ofte stilte spørsmål om videoproduksjon, og om å jobbe med oss. Og forhåpentligvis finner du noen gode svar på de også :) Vi kommer til å bygge på denne siden kontinuerlig. Ta kontakt om du savner noe her!

5 grunner til at video bør være en del av bedriftens markedsføringsstrategi

Alle bedrifter bør bruke video i sosiale medier, på nettsiden og selv i møter. Ikke helt forstått fordelene med å ha video i verktøykassen enda? We got you!

Lurer du på noe?

Vi elsker å prate video og å hjelpe bedrifter finne gode løsninger for å kommunisere bedre og selge mer. Det er gratis og uforpliktende å ta kontakt med oss for alt relatert til video :)

Call to action Form

Informasjon behandles i henhold til vår personvernerklæring.