Tenk nytt om kvartalsrapporten
Kvartalsrapportering kan ofte oppleves som talltunge og tekniske prosesser. Men hva om du kunne forvandle disse rapportene til engasjerende og lettfattelige videoer som formidler selskapets resultater og planer på en visuell og effektiv måte?
I år har vi samarbeidet med Scana ASA i forbindelse med kvartalsrapportene deres for Q1 og Q2. Den første filmen kan du se øverst på denne siden.
Gjør kvartalsrapporten mer interessant med en video!
Bruk av video kan gi mange fordeler
Den viktigste informasjonen blir formidlet i løpet av noen få minutter. Dette gir investorer, kunder og ansatte raskt innsikt i selskapets prestasjoner og planer for fremtiden. De som ikke har tålmodighet eller tid til å se en times lang presentasjon, kan likevel få med seg det sentrale budskapet dere vil nå ut med.
En god video er lett å dele i sosiale medier, i meldinger, mail, på nettsider og så videre. På den måten får den et lengre liv og kan nå de som vanligvis ikke ville fått med seg kvartalsrapporten eller kanskje ikke har hørt om selskapet enda.
Videoen gir god merkevarebygging, og kan la seeren bli kjent med selskapet og menneskene bak på en ny måte.
Video imponerer og sier mye mer enn bare ord kan
Hvordan kan din bedrift dra nytte av kvartalsfilm?
Hvis du ønsker å ta kvartalsrapporteringen til et nytt nivå, er video et kraftig verktøy for å engasjere og informere. Ta kontakt med oss i Akasuki Videoproduksjon, så hjelper vi deg med å lage en skreddersydd rapportvideo som gjenspeiler din bedrifts verdier og mål.